Een kikker om te kussen

22 grappige, ontroerende en herkenbare verhalen over verbondenheid en vriendschap. Met een voorwoord van Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mathilde Geschreven en geïllustreerd door Vlaamse en Waalse auteurs en illustratoren Met verhalen en illustraties van Sylvia Vanden Heede, Bart Moeyaert, Pieter Gaudesaboos, Ingrid Godon, Do Van Ranst, Sabien Clement, Tom Schamp, Kaat Vrancken, Evelien De Vlieger, Klaas Verplancke, Riet Wille, Hilde Vandermeeren, Sebastiaan Van Doninck, Siska Goeminne, Jan Simoen Geert Vervaeke, Merel Eyckerman, Reina Ollivier, Guido Van Genechten, Benjamin Leroy, Annemie Berebrouckx, Tom Schoonooghe, Carll Cneut, en vele anderen ...
'Of de prins bestaat wel', zei hij vlug. 'Maar hij ziet er niet uit als een prins. Hij lijkt op een kikker of een pad.' Dat wist de hond uit de boeken. 'Bah', zei het paard. 'Een kikker. Wat vies.' Dat vond de hond ook. 'En het is nog erger', zei hij. 'Je moet de kikker kussen. Dan wordt hij vanzelf een prins.' Daar dacht het paard een tijd over na. In kikkers kussen had hij geen zin. Maar wat moet, dat moet. 'Wat is een wit paard zonder prins? Ik doe het', zuchtte hij.

Is Een kikker om te kussen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een kikker om te kussen