Een kopje geluk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0
Hannekes leven is er nog niet al te veel op vooruitgegaan. Ze werkt nog altijd in koffiesalon Boon waar de sfeer tussen haar en Sil ligt sinds het ongeluk van Muis ver onder het vriespunt, ze is doodsbang dat ze haar relatie met Josje kapotmaakt door Niels te helpen en dan komt die knorrige Harry ook nog achter haar geheim. Het is tijd voor verandering. Laat Hanneke het leven niet langer zomaar gebeuren, maar neemt ze voor het eerst in haar leven het heft in eigen hand? Eén kopje geluk, alsjeblieft.

“Wat een geweldige serie met geweldige humor. Ik vloog erdoorheen en heb meerdere malen hardop zitten lachen! Marloes schrijft luchtig en fris, met precies de juiste hoeveelheid scherpte. Wees gewaarschuwd: als je aan deze serie begint, is het onmogelijk om weg te leggen.”
Susan Muskee

“Hilarisch, luchtig en soms pijnlijk herkenbaar. Een aanwinst voor de Nederlandse feelgood!”
Marijke Vos

“Dit boek is een feestje!”
Lisette Jonkman

Luitingh Sijthoff