Een dubbele shot liefde

Een dubbele shot liefde

Rank 1278 Gelezen 392 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 98 Favoriet 1 Recensies 11
Feelgood Lijsten 4 Spots 6   Topics 0

Hanneke heeft net haar draai gevonden in koffiesalon Boon als een hele berg drama zich aandient. Naast ristretto’s, flat whites, latte macchiato’s en heel wat soorten melk, krijgt ze nu ook in hoog tempo verschillende mannen op zich afgevuurd. Wat te doen met Job? Moet ze dokter Rutger een kans geven? En waarom lijkt de inhoud van haar buik iedere keer een vrije val te maken als haar collega Sil haar per ongeluk aanraakt? Als Josje ook nog vastbesloten is om Hannekes liefdesleven een handje te helpen, is de chaos helemaal compleet. Volgt Hanneke haar gevoel? Eén extra sterke koffie met een dubbele shot liefde, alsjeblieft. “Wat een geweldige serie met geweldige humor. Ik vloog erdoorheen en heb meerdere malen hardop zitten lachen! Marloes schrijft luchtig en fris, met precies de juiste hoeveelheid scherpte. Wees gewaarschuwd: als je aan deze serie begint, is het onmogelijk om weg te leggen.” Susan Muskee “Hilarisch, luchtig en soms pijnlijk herkenbaar. Een aanwinst voor de Nederlandse feelgood!” Marijke Vos “Dit boek is een feestje!” Lisette Jonkman

Feelgood
Luitingh Sijthoff
24 juni 2021
01 juni 2021

Reacties op: Een dubbele shot liefde