Niemand mag met kerst alleen zijn

Niemand mag met kerst alleen zijn

Rank 1 Gelezen 71 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 129 Favoriet 0 Recensies 10
Feelgood Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Niemand mag met kerst alleen zijn, punt. Toch besluit Josien een jaartje over te slaan als ze de dag voor kerst gedumpt wordt door haar jeugdliefde. Iedereen – inclusief Josien – is verbaasd, want hoe kan een kerstaholic als zij nou kerst overslaan? Kan ze dan niet ná de kerst beginnen met haar soloretraite? Nee. Josien is vastbesloten. Dit is wat ze nodig heeft om haar nieuwe leven als *slik* single op koers naar succes te zetten. Deze kerst brengt ze in haar eentje door. Althans, dat is de bedoeling…
Want een kerst alleen doorbrengen blijkt lastiger dan gedacht. Vrienden, familie, een kerstkoor, zelfs een hond in een roze trainingspak; de wereld lijkt haar maar niet met rust te willen laten. Tot grote frustratie van Josien. Haar kerst lijkt een grote mislukking te worden. Maar is dat wel zo? Is een kerst alleen wel écht wat ze nodig heeft – of wil?

Feelgood
Luitingh Sijthoff
04 november 2022
04 november 2022

Reacties op: Niemand mag met kerst alleen zijn