Eén depresso, alsjeblieft

Eén depresso, alsjeblieft

Rank 3243 Gelezen 492 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 179 Favoriet 2 Recensies 17
Feelgood Lijsten 4 Spots 7   Topics 0

Hanneke is een dertiger die ogenschijnlijk haar leven op de rit heeft. Ze werkt als lerares Engels, heeft een relatie met Job (een totale hunk die niet zou misstaan in een serie als De Bachelor), woont samen met haar beste vriendin Josje en doet iedere vrijdag aan yoga. Ze zou blij moeten zijn, maar waarom voelt haar werk dan als een marteling, wordt Job met de dag saaier en gaat ze nog liever naar de tandarts dan naar yoga? Hanneke piekert zich rot wat te doen met haar leven, maar komt niet in actie, totdat het leven dat voor haar doet. Door een reeks aan gebeurtenissen verliest ze alles en is niets meer zeker. Wat nu? Ze is per slot van rekening al eenendertig. Dat is bijna veertig! Gelukkig biedt een baan bij een koffiesalon uitkomst. Niet echt haar droombaan, maar wat moet ze dan? Eén depresso, alsjeblieft. “Wat een geweldige serie met geweldige humor. Ik vloog erdoorheen en heb meerdere malen hardop zitten lachen! Marloes schrijft luchtig en fris, met precies de juiste hoeveelheid scherpte. Wees gewaarschuwd: als je aan deze serie begint, is het onmogelijk om weg te leggen.” Susan Muskee “Hilarisch, luchtig en soms pijnlijk herkenbaar. Een aanwinst voor de Nederlandse feelgood!” Marijke Vos “Dit boek is een feestje!” Lisette Jonkman

Feelgood
Luitingh Sijthoff