Puur zakelijk

Puur zakelijk

Rank 3229 Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 38 Favoriet 1 Recensies 2
Feelgood Spots 1   Topics 0

In Puur zakelijk, het nieuwe feelgoodboek van auteur Marloes Berghege (De koffiesalon-serie), is Bo’s droombaan als junior agent bij een groot agentschap voor kunstenaars tot nu toe nog niet veel opwindender dan dubbelzijdig printen en koffie halen voor het hele kantoor. Heel frustrerend voor een carrièretijger als Bo. Ze kan zoveel meer! Als haar onhandige baas Tim aankondigt dat een van haar favoriete kunstenaars, Lucy Rood, bij het agentschap komt en bij een van de junior agents wordt ondergebracht, moet ze iets doen om de concurrentie achter zich te laten. Ze doet Tim een zeer aantrekkelijk aanbod: zij helpt hem aan een date met zijn crush, Bo’s kantoorgenootje Lize, en zij wordt de agent van Lucy Rood. Een totale win-winsituatie. Totdat puur zakelijk toch persoonlijk wordt…
Over De koffiesalon:
‘Wat een geweldige serie met geweldige humor. Ik vloog erdoorheen en heb meerdere malen hardop zitten lachen! Marloes schrijft luchtig en fris, met precies de juiste hoeveelheid scherpte. Wees gewaarschuwd: als je aan deze serie begint, is het onmogelijk om weg te leggen.’
Susan Muskee
‘Hilarisch, luchtig en soms pijnlijk herkenbaar. Een aanwinst voor de Nederlandse feelgood!’
Marijke Vos
‘Dit boek is een feestje!’
Lisette Jonkman

Feelgood