Een leven na de dood? Zeker weten!

Een leven na de dood? Zeker weten!

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
De angst voor de dood heeft een grote invloed op ons leven. Een definitief verdwijnen is voor velen geen aanlokkelijk idee. Maar verdwijnen we wel definitief? En als ons persoonlijk bewustzijn blijft voortbestaan waar komt dat dan terecht? In dit boek zijn een aantal ervaringen van 12 personen samen gebracht die door hun ervaringen nu zeker weten dat er een leven na de dood bestaat, en dat het aan ‘gene zijde’ heel goed toeven is. Geïnterviewde Margarit Gerrits beschrijft het als volgt: ‘Het is groter dan grootst, mooier dan mooist en puurder dan puurst’. Na hun mystieke ervaringen staan alle 12 geïnterviewden anders in het leven. Ze zijn bijvoorbeeld niet bang meer voor de dood, en ze zijn veel positiever over dit bestaan, omdat ze de zin er van zijn gaan ervaren. Hun ervaringen bieden hoop en troost voor degenen die hun levenseinde naderbij zien komen, of die dierbaren zijn verloren.
Religie & Spiritualiteit
Brave New Books