Geus, Mireille de. Een makkelijk kind - Online

Een makkelijk kind

Gelezen 33 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 0 Recensies 5
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Geestig en zeer verrassend romandebuut, dat leest als een trein.

De studentes Willemijn en Parel mogen een week op een luxe villa met sauna passen, in België. Willemijn ziet het als een kans om de band met haar vriendin weer stevig aan te trekken. Parel kan als geen ander verhalen verzinnen en vertellen, en precies die afleiding heeft Willemijn nodig. Wanneer ze 's avonds aankomen bij de villa, blijkt het vertrekkend echtpaar nog een vreemd verzoek te hebben: of ze niet alleen op het huis, maar ook op hun kind willen passen. Dat ligt boven al te slapen.

Met tegenzin gaan Parel en Willemijn akkoord, niet wetend dat hun vriendschap hierdoor danig op de proef zal worden gesteld. De volgende ochtend blijkt het kind verdwenen te zijn.

Nieuw Amsterdam
03 maart 2016
03 maart 2016
9789046820797 , 9789046820643

Enorm spannende debuutroman

door: Aimee

Een makkelijk kind is de debuutroman van Mireille Geus (1964). Hiervoor schreef ze al, maar dat waren kinderboeken. Nu is het tijd voor iets nieuws. En dat doet ze goed. Het boek gaat over Parel en Willemijn, twee studentes die na een strenge selectie zijn uitgekozen om op een villa in België te...

Reacties op: Een makkelijk kind