Een Mensheid Lang

Het is 2020. Dat de wereld gaat veranderen, staat buiten kijf. Dat ligt in de kosmische beweging besloten. Schiet je in de weerstand? In de reactie? In angst en in boosheid? Of blijf je trouw aan je hart, aan de liefde, aan jouw innerlijk weten, aan jezelf? Weet dat jij zelf de poort bent naar een wereld van verschil en dat je, door transparant te zijn, deze poort opent. Beleef mee hoe een kluizenaar in Kreta mij inspireert om meester te worden over de dualiteit. Hoe een Spaanse zwerver mij inspireert om onvoorwaardelijk te ontvangen en hoe mijn hart mij inspireert om tijdens de grote bewustzijnssprong, mee te bewegen, alles in liefde te omarmen en onbevooroordeeld liefde te zijn. Een Mensheid Lang is een reisverhaal gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen. Het is een eerbetoon aan de menselijke weg die uiteindelijk afgescheidenheid transformeert in eenheid. AdJan

Is Een Mensheid Lang het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een Mensheid Lang