Gaan in vertrouwen

In ‘Gaan in Vertrouwen’ neem ik je mee op reis naar Tinos waar angst en eenzaamheid voor een ommekeer zorgen in mijn leven. Controle maakt plaats voor volledige overgave, het beperkende verstand voor de wijsheid van mijn hart.
Het leven leidt me naar Ithaki, het thuisland van Odysseus, waar ik thuiskom in mezelf. Daar ontmoet ik mijn Penelope, mijn tweelingziel, waarmee ik op reis ga naar Mexico en Guatemala alwaar ik de wijsheid van de Maya´s tot me neem. Ik neem je mee op ons avontuur ‘Gaan in Vertrouwen’ waarin we in een campertje naar het zuiden van Europa rijden, alle zekerheden in Nederland achter ons latend, onze vrijheid tegemoet. Ik ervaar aan den lijve dat je in overgave krijgt wat je nodig hebt om je ziel te vervolmaken en je droom te verwezenlijken als dat tenminste je diepgewortelde wens is. Uiteindelijk bouwen we een bestaan op in Andalusië.
Door trouw te blijven aan mijn hart en door me te verbinden met de grootsheid die we zijn, ervaar ik dat het leven in essentie simpel is.
Geef je over aan het leven en aan je hart. Neem verantwoordelijkheid, onthecht en wees waarachtig.

In liefde
AdJan

Is Gaan in vertrouwen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gaan in vertrouwen