Een nieuw huis voor Thomas

Ieder kind is uniek. In sommige gezinnen wordt iemand ziek. In andere families is ooit iets vervelends gebeurd. En soms is het huishouden zelf gewoon een beetje anders. Pleister maakt al die gevoelige onderwerpen bespreekbaar. Deze boeken bevatten een warm verhaal, een spelletje en een versje of liedje op kindermaat. Maar ook een informatieve bijlage voor volwassenen, met een aangrijpende getuigenis of een interview met een Pleister-expert. Op die manier nodigt Pleister uit tot praten met en begrip krijgen voor elkaar. Want hoe moeilijk sommige dingen ook zijn, een PLEISTER helpt altijd.

‘Wij gaan verhuizen!’ zegt mama.
Thomas krijgt een brok in zijn keel.
‘Gaan we weg uit ons dorp? Moet ik naar een andere school? Zie ik mijn vrienden dan niet meer?’
Thomas wil alles weten. Liefst meteen.

Een mooi, herkenbaar en waargebeurd verhaal over een verhuizing. Met achteraan een dappere getuigenis en waardevolle tips van een expert. Voor kinderen vanaf 6 jaar.

Is Een nieuw huis voor Thomas het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een nieuw huis voor Thomas