Een nieuwe wereld binnen je bereik

Rond 2012 is er sprake van een ontwaken van 'onze Aarde'. Zoals het is voorspeld in de oude tradities van de Maya's, de Egyptenaren en de Vedische traditie. Je ziet dit terug aan veranderingen op onze aarde, (aardbevingen, tsunami's en zonnestormen) maar ook aan veranderingen in het bewustzijn van de mensen. Er begint door te dringen dat er meer mogelijk is dan waar wij nu van uitgaan.
Als je afgestemd bent op de energie van de 'Nieuwe Tijd', in verbinding met jezelf, dan helpt dat om in deze tijd van enorme veranderingen in balans te blijven. Uit balans raken is op zich het probleem niet. Als je de weg maar terug weet te vinden. Hoe kun je dit doen?
'Een nieuwe wereld binnen je bereik' geeft hiertoe inzichten, energetische oefeningen en concrete handvaten. De nieuwe levensenergie van moeder aarde en haar directe invloed op onze gezondheid en welzijn staan hierbij centraal. Mijn boek geeft hierbij antwoord op de belangrijke vraag wat contact met (buiten) aards leven voor ons betekent.
Richard Hoofs
www.medischepraktijkmondesir.nl

Is Een nieuwe wereld binnen je bereik het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een nieuwe wereld binnen je bereik