Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Een Noordpoolverhaal

Dit prachtige boek combineert een betoverend verhaal, adembenemende illustraties en fascinerende feiten over een van de meest kwetsbare delen van onze planeet.
Ga mee op reis naar de Noordpool en terug, door het jaar heen, en ontmoet niet alleen een kikker die bevriest om de poolwinter door te komen, maar ook ijsberen, narwallen, poolvossen en nog veel meer dieren. Ontdek hoe zij allemaal thuis zijn in deze wereld van toendra, oceaan, sneeuw en ijs.

Een verhaal dat verwondert, betovert en inspireert om onze wereld te beschermen.

Toon details

Is Een Noordpoolverhaal het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Een Noordpoolverhaal

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.