Een rijm in mijn oor

een rijm in mijn oor
Riet Wille en Geert Vervaeke
Riet Wille is een succesvolle dichteres voor kleuters en kinderen van de basisschool. Ook het schrijven van verhalen in AVI-niveaus ligt haar heel erg. In deze bundel kiest ze voor een combinatie van beide: gedichten voor eerste lezertjes, op AVI 1-niveau.
De gedichten bevatten uitsluitend korte, eenlettergrepige woorden en behandelen alledaagse onderwerpen als luizen in het haar, niet naar bed willen, in bad gaan, vrienden op school, kusjes geven...
De ideale bundel om jonge kinderen de liefde voor de poëzie bij te brengen. Geert Vervaeke maakte op elke pagina een speelse collage.
duik je mee in dit boek?
dan gaan we op zoek:
naar een zoen aan een touw,
en een reis die ik vouw.
naar een vaas met een roos,
en een mmm... in een doos.
naar het lied van een koor,
en een rijm in jouw oor.

Is Een rijm in mijn oor het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een rijm in mijn oor