Een slijmzoen voor je oma

Naar schatting zijn negen van de tien zeedieren nog niet door wetenschappers ontdekt. En de dieren die we wel kennen, proberen we vaak zo snel mogelijk weer te vergeten. Omdat ze niet knuffelachtig genoeg zijn. Te gladjes. Lelijk ook vaak. Daarom heeft nog bijna niemand gehoord van de klapmuts, het krabbezakje of de koekjeshaai. Zonde! Man, je moet eens weten wat die beesten allemaal kunnen.

In Een slijmzoen voor je oma maak je kennis met de koekjeshaai, de kerstboomworm, de klapmuts en veel andere toffe zeedieren die niemand kent. Informatief, verrassend en heel grappig!

Recensies (4)

Meer recensies

Is Een slijmzoen voor je oma het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een slijmzoen voor je oma