Een toernooi van ridders

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

In EEN TOERNOOI VAN RIDDERS, volgen Thorgrin en zijn broeder het spoor van Guwayne op zee, achtervolgen ze hem naar het Eiland der Licht. Maar zodra het verwoeste eiland en de stervende Ragon bereiken, kan alles te laat zijn. Darius wordt naar de Keizerlijke hoofdstad gebracht en naar de grootste arena aller tijden. Hij wordt door een geheimzinnige man getraind die vastbesloten is hem in een krijger om te vormen en om hem het onmogelijke te overleven. Maar de arena in de hoofdstad is niet als iets wat Darius ooit heeft gezien en de ontzagwekkende vijanden zijn misschien zelfs voor hem te sterk om te overwinnen. Gwendolyn is midden in de familie verwikkelingen van het koninklijk hof van de Bergrug betrokken, terwijl de Koning en Koningin haar om een gunst smeken. Op zoek naar onaardse geheimen die de toekomst van de Bergrug en de redding van Thorgrin en Guwayne kunnen veranderen, is Gwen geschokt door wat ze ontdekt als ze te diep graft. De band tussen Erec en Alistair's wordt hechter naarmate ze verder de rivier opzeilen, naar het hart van het Keizerrijk, vastberaden om Volusia te vinden en Gwendolyn te redden – terwijl Godfrey en zijn bemanning een ravage aanrichten binnen Volusia, vastbesloten om hun vrienden te wreken. En Volusia leert wat het betekent om over het Keizerrijk te heersen, terwijl haar dierbare hoofdstad van alle kant omsingeld wordt. Met zijn smaakvolle wereldse gebouwen en karakters is EEN TOERNOOI VAN RIDDERS een episch verhaal over vrienden en geliefden, over rivalen en minnaars, over ridders en draken, over intriges en politieke intriges, over ouder worden, over gebroken harten, over bedrog, ambitie en verraad. Het is een verhaal over eer en moed, over lot en noodlot, over tovenarij. Het is een fantasie die ons naar een wereld die we nooit zullen vergeten brengt en die voor alle leeftijden aantrekkelijk is.

Fantasy & SF
De Tovenaarsring (16)
Morgan Rice
01 januari 2016
06 april 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door freudeltje

Reacties op: Een toernooi van ridders