Een tweede leven met Formule 1

Rank 9974 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
De eerste Nederlandse Grand Prix-zege van Max Verstappen in 2016 luidde een nieuw tijdperk in voor de Formule 1 in Nederland. Na 25 jaar met ruim 400 GP’s mocht Olav Mol verslag gaan doen van een Nederlander die frequent meedoet om de prijzen.
En er veranderde de afgelopen jaren nog veel meer. Bernie Ecclestone verkocht het F1-circus aan het Amerikaanse Liberty Media, dat een aantal opvallende vernieuwingen introduceerde. Een golf aan jong talent stroomde in, met onder meer Charles Leclerc, Lando Norris, Pierre Gasly en Esteban Ocon, terwijl Lewis Hamilton de records aan elkaar rijgt. En ook buiten de races kende het leven voor Olav persoonlijk veel nieuws: hij ging het theater in, podcasten, kinderboeken schrijven en simracen.
In Een tweede leven met Formule 1 vertelt Olav Mol over zijn persoonlijke ervaringen en geeft hij de fans een unieke kijk achter de schermen van de Formule 1.

Lifestyle & Vrije tijd
Sport en spel algemeen