Een leven met Formule 1

Een leven met Formule 1

Gelezen 60 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 11 Favoriet 1 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 5 Lijsten 1   Topics 0
In 1991 werd Olav Mol als verslaggever voor de leeuwen geworpen om de Grand Prix Formule 1 van Monaco te verslaan. Vijfentwintig jaar later is hij nog steeds dé verslaggever van Formule 1 op de Nederlandse televisie. In dit boek vertelt hij over alles wat hij zag en meemaakte in die periode: de beroemdste coureurs, de mooiste races, en de meest tragische ongevallen. We lezen over de entree van Jos Verstappen in het team van Michael Schumacher, de dood van Ayrton Senna en de spectaculaire opkomst van Max Verstappen. Veel interessante informatie bij wat we op het scherm zagen.
Formule 1 lijkt door Max Verstappen steeds populairder te worden. Weinig Nederlanders zagen de sport zo lang zo intensief van zo dichtbij. Olav Mol vertelt hoe hij in de Formule 1 verzeild raakte, wat hij zag en hoe zijn leven parallel met de races is verlopen.
Lifestyle & Vrije tijd
Sport en spel algemeen
Q
07 juni 2016

Recensies

Dit leest als een race.

door: Ingrid 1 like
Dit boek leest net zoals waar hij over schrijft: als een race. Olav Mol schrijft zoals hij praat waardoor je dit boek zo uit hebt, wat eigenlijk jammer is. Mol vertelt hoe hij bij de formule 1 terecht is gekomen en wat hij meegemaakt heeft in de 25 jaar dat hij verbonden is aan de formule 1. Het is...