F1 2019

F1 2019

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Ook dit jaar doet Olav Mol weer verslag voor televisie van alle 21 Formule 1-races, en maakt hij alles met pitreporter Jack Plooij van dichtbij mee. Samen schrijven ze voor het vierde jaar op rij op hun eigen wijze over de gebeurtenissen in het seizoen, zowel voor als achter de schermen.
Het wereldkampioenschap van 2019 is begonnen met een dominant Mercedes, waar Valtteri Bottas vaker aanhaakt bij Lewis Hamilton, die jaagt op zijn zesde wereldtitel. Kunnen Ferrari en Red Bull Racing met Max Verstappen partij bieden, of zijn ze kansloos tegen de zilverpijlen? 2019 is tevens het jaar van het trieste afscheid van F1-grootheden als race director Charlie Whiting en tweevoudig wereldkampioen Niki Lauda. Ook bij hun nalatenschap staat Olav Mol uitgebreid stil.
Het boek bevat tot slot een uitgebreide vooruitblik op seizoen 2020, waarin na 35 jaar eindelijk weer de Grand Prix van Nederland op het programma zal staan.
Lifestyle & Vrije tijd
Volt