Een van ons liegt

Een van ons liegt

Rank 5030 Gelezen 366 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 311 Favoriet 18 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 7 Spots 16   Topics 0
Vier studenten, vier geheimen, één moord.

De zeventienjarige Simon Kelleher heeft Bayview Highs beruchte roddel-app ontwikkeld. Hij kondigt groots aan dat hij sappige nieuwe verhalen over vier populaire medescholieren gaat onthullen. Maar dan sterft hij onverwacht voor hun neus.

Bronwyn, Cooper, Addy en Nate - het brein, de atleet, de prinses en de crimineel van de school - zijn het onderwerp van Simons roddels en veranderen in verdachten zodra bekend wordt dat zijn dood geen ongeluk was. Wie is er te vertrouwen? Wie van hen is schuldig? Ieder van hen heeft iets te verbergen. Ieder van hen zou het gedaan kunnen hebben, om te voorkomen dat de roddels op de app onthuld zouden worden. En een van hen liegt.

Thrillers & Spanning , Young Adult

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Marloes Auteur

De vier van Bayview versnipperen

door: Marloes 2 likes

‘Allemaal hebben ze een motief. Allemaal hebben ze iets te verbergen. Een van hen liegt.’ Dit ultrakorte plot lijkt een bijzonder goed concept voor een zeer spannend verhaal. Karen M. McManus gebruikt het in Een van ons liegt en legt daarmee de basis voor een succesnummer. De Young Adult-thriller,...

Reacties op: Een van ons liegt