Een voor een

Mooi weer voor als je een pinguïn bent, hoorde ik Dave aan de andere kant van de lijn zeggen. Mijn nekharen gingen recht overeind staan. Dit betekende code rood! Dave verkeerde in groot gevaar.

Wanneer thrillerschrijver Matt Stone naar het verminkte lichaam van zijn vriend Dave kijkt, weet hij het zeker: de nachtmerrie is weer begonnen. En dit keer is het niet de White Devil die zijn leven tot een hel maakt, maar vermoedelijk diens zuster zijn ex-geliefde, Sara Robbins, die de dood van haar broer wil wreken. Algauw blijkt iedereen die iets met Matt te maken heeft, gevaar te lopen. Na een tweede moord, op een collega, krijgt hij een e-mail. In cryptische beschrijvingen wordt de naam van het volgende slachtoffer bekendgemaakt, en hij krijgt tot twaalf uur 's nachts de tijd om het raadsel op te lossen. En daarmee begint een gevecht tegen een dodelijke deadline...

Is Een voor een het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een voor een