vrouwmaakteenplan

Een vrouw maakt een plan

Rank 1629 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 2

Maye Musk, topmodel en ondernemer, overtuigt in ‘Een vrouw maakt een plan’ dat je nooit te oud bent voor succes en schoonheid.

Het succes van Maye, die de moeder van Elon Musk is, kwam niet vanzelf. Zij begon op haar 15e al als model te werken, maar bereikte haar grote doorbraak pas toen ze in de zestig was. Nu, op 71-jarige leeftijd, staat zij nog volop in het leven. Naast model, spreker, schrijver, en entrepreneur, is zij ook influencer.

Dit is het verhaal van een krachtige onafhankelijke vrouw die inspireert met levenslessen over familie, carrière, gezondheid, en avontuur. Maye Musk vertelt openhartig over haar veelbewogen leven, en laat zien hoe ze armoede overwon, geweld versloeg, en vele tegenslagen op haar pad de baas werd. Met een plan, zegt ze, is het nooit te laat voor succes.

Maye Musk (Zuid-Afrika) is sinds haar 15e model en brak internationaal door toen ze in de 60 was. Ze stond op de cover van alle bekende modebladen en is nog volop aan het werk. Maye is entrepreneur, spreker en influencer, en de moeder van Elon Musk.

Waargebeurde verhalen
Kosmos Uitgevers
10 juni 2020

Recensies

focus en recht op je doel af

door: KvdRuit 1 like
Op de kaft zie je vrouw met een vastberaden uitstraling, gekleed in onberispelijk wit met een moderne korte coupe. Hoewel ze grijs haar heeft, is Maye Musk zéker geen senior die wegkwijnt achter de geraniums. Gezien haar internationale succesvolle loopbaan verwachtte ik een boek, geschreven in...

Voor iedere alleenstaande moeder

door: Korver 1 like
Een vrouw maakt een plan, Maye Musk Zo amerikaans de voorkant aandoet, zo niet amerikaans is de schrijfstijl. Ergens was ik bang voor dikgedrukte schreeuwende adviezen. Integendeel ik had het gevoel dat ik naar een oudere wijze vriendin zat te luisteren, heel soepel vertellend zonder belerend te...