Een zomernacht

Een zomernacht

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Een heerlijke liefdesroman van topschrijfster Wilma Hollander, die zich afspeelt in het romantische Griekenland.

Emily Lensinck, reisjournaliste bij een glossy tijdschrift, zag zichzelf al in haar mooiste bikini op het strand van Hawaï liggen.
In plaats daarvan wordt ze door de nieuwe hoofdredactrice naar de ongenaakbare bergen van Noord-Griekenland gestuurd om een reportage te maken over een geheimzinnige zigeunerstam.
Als klap op de vuurpijl is de fotograaf op deze hachelijke expeditie niemand minder dan de beruchte Damian d'Amancourt, een sacherijnige vrouwenhater.
Emily baalt als een stekker. Tot ze ergens tussen Thessaloniki en Alexandroupolis ontdekt dat Damian nog andere talenten heeft dan mooie plaatjes schieten...

Wilma Hollander schrijft haar romantische boeken het liefst op het met druivenranken overdekte terras van haar knusse woning in Griekenland. Blauwe luchten, romantische strandjes en verre oorden dienen dan ook vaak als achtergrond voor haar eigentijdse populaire liefdesverhalen.
Naast haar romans voor Uitgeverij Cupido schreef Wilma Hollander ook 'De rozen van Beekbrugge', de eerste Nederlandse Harlequin Romance-trilogie.
Romantiek
Uitgeverij Cupido