Zonnige liefde

Feelgood   Topics 0
De derde heerlijke romantische dubbelroman van Wilma Hollander!

ONDER DE GRIEKSE ZON
Martine Waalwijk heeft samen met haar zoon een klein hotel op het Griekse schiereiland Pilion. Ze nodigt drie oude schoolvriendinnen uit om bij haar te komen logeren. Het onverwachte aanbod wordt door Agnes, Mette en Janey enthousiast ontvangen!

DANS DER LIEFDE
Deze heerlijke liefdesroman speelt zich af in het ruige en romantische Ierland. Als Lucy en de knappe countryzanger Nick elkaar ontmoeten, worden ze smoorverliefd en hun toekomst ziet er stralend uit. Maar dan slaat het noodlot toe…

Wilma Hollander schrijft haar romantische boeken het liefst op het met druivenranken overdekte terras van haar knusse woning in Griekenland. Blauwe luchten, romantische strandjes en verre oorden dienen dan ook vaak als achtergrond voor haar eigentijdse populaire liefdesverhalen.
Naast haar romans voor Uitgeverij Cupido schreef Wilma Hollander ook de eerste puur Nederlandse Harlequin Romance-trilogie.

Romantiek
Romantiek