Eenvoudig en lekker vegan koken

Wil jij net zoals vele anderen de overstap maken naar veganisme, maar weet je niet goed hoe eraan te beginnen? Of ben je al veganist, maar wil je graag wat inspiratie opdoen voor nieuwe, heerlijke gerechten? Dan is dit kookboek helemaal wat je zoekt! Vlees en andere dierlijke producten zet je met dit boek met plezier makkelijk en voorgoed aan de kant. Dat is niet alleen goed voor onze planeet, maar ook voor jou! Want een vegan voedingspatroon heeft tal van voordelen voor je gezondheid. In dit boek vind je een heleboel recepten voor ontbijt, lunch en diner. Ook snacks, desserts, hapjes en gerechten voor feestjes ontbreken niet. Kies voor een lekkere vegan versie van een klassieke burger of ontdek eens een andere keuken en ga voor türlü, maki of criollo. Zo geniet je elke dag en bij elke maaltijd weer van al het goede dat volwaardige plantaardige voeding te bieden heeft!

Is Eenvoudig en lekker vegan koken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eenvoudig en lekker vegan koken