Eerlijk duurt het langst

‘Kane hield mijn aandacht het hele boek vast […] tot en met de laatste twist, die ik totaal niet zag aankomen.’ – New York Times

Familiebezoekjes worden een stuk ongemakkelijker als je vermoedt dat je zwager een moordenaar is…
Elisa Wright leidt een fijn en comfortabel leven in een mooie, rustige stad. Althans, dat was zo, maar nu heeft ze iets ontdekt waardoor ze ervan overtuigd is dat haar zwager Josh een moordenaar is. Zijn verloofde is enkele maanden terug van de ene op de andere dag verdwenen, en hoewel hij beweert dat ze hem verlaten heeft, vermoedt Elisa nu dat er meer aan de hand is. Zeker aangezien de vrouw met wie hij daarvoor getrouwd was om het leven is gekomen door een ongeluk – of iets wat een ongeluk leek. En nu blijkt hij alweer een nieuwe vriendin te hebben. Elisa vreest voor de veiligheid van deze nieuwe vrouw en is vastberaden om erachter te komen wat er is gebeurd met haar vriendin, de vermiste verloofde van Josh. Maar dat betekent dat ze haar eigen familie moet onderzoeken, en daar is uiteraard niet iedereen blij mee.

Recensies (11)

Meer recensies

Is Eerlijk duurt het langst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eerlijk duurt het langst