Eerlijk duurt het langst

Eerlijk duurt het langst

Rank 4860 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Terug naar Bayview High met succesauteur Karen McManus

Mis jij About That ook zo? Ik wel. Laten we een nieuw spel spelen. Stuur mij je keuze: Truth or Dare.

Eerlijk duurt het langst neemt de lezer mee terug naar Bayview High, een jaar na de dood van Simon Kelleher, de oprichter van de roddelapp About That. Tot nu toe heeft niemand de honger naar roddels zo goed kunnen stillen als hij dat kon, maar dat verandert wanneer iemand op school begint met een spelletje Truth or Dare. De leerlingen ontvangen een bericht van een anonieme afzender, en ze móéten kiezen. Als je kiest voor de waarheid wordt je diepste geheim onthuld; een opdracht kan gevaarlijk en zelfs dodelijk zijn. Simon mag dan gestorven zijn, iemand houdt zijn naam in ere – en gaat daarvoor over lijken.

In Eerlijk duurt het langst komen fans van Een van ons liegt erachter hoe het nu met de Vier van Bayview gaat en ontmoeten ze nieuwe personages die ervoor zullen zorgen dat ze het boek niet meer kunnen wegleggen.

Over Een van ons liegt:
'Een van ons liegt weet de aandacht van de lezer tot de laatste pagina vast te houden. Ik kan niet wachten om meer van deze schrijver te lezen.' Chicklit.nl
'Dit is geen gewone whodunit… verrassend en relevant.' USA Today
'Onverwachte wendingen, een razend tempo en intrigerende personages zorgen samen voor een spannende thriller, die je in een ruk uit zult lezen.' The Guardian

Van Goor
04 februari 2020