Eerst kijken, dan kunnen we altijd nog zien

'Mieke Kerkhof is de Simon Carmiggelt van de medische wereld.' Brigitte Kaandorp, cabaretier
'O, je bent gynaecoloog, da's een vrolijk vak!', horen gynaecologen dikwijls. Toch is dit beroep veel meer dan het assisteren bij blijde gebeurtenissen. En dat moet niet onopgemerkt blijven, vindt Mieke Kerkhof. Vanaf 2013 schrijft zij columns in het NTOG, Nederlands Tijdschrift voor Obstetrie en Gynaecologie. Veel van wat in haar dagelijkse praktijk passeert, schrijft ze op en plaatst zij in interessante contexten. Diverse aspecten van het leven komen voorbij, gelardeerd met de juiste dosis humor en aangevuld met gemijmer. Op zoek naar de zin van het leven? Dit lichtvoetige en vrolijkstemmende boek helpt u verder.
Met een voorwoord van Sylvia Witteman.

Is Eerst kijken, dan kunnen we altijd nog zien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eerst kijken, dan kunnen we altijd nog zien