Kunnen eierstokken echt rammelen?

Antwoorden op de opvallendste vragen aan de gynaecoloog
Moet je je sokken aanhouden of uitdoen? Kan een spiraaltje uitvallen als je fanatiek sport? En helpt het roken van een joint tegen opvliegers? Mensen stellen de meest uiteenlopende vragen aan gynaecoloog Mieke Kerkhof en haar collega's. De meeste mensen kijken niet uit naar een bezoek aan gynaecologie, terwijl Mieke het levende bewijs is dat zo'n bezoek niet alleen zinvol maar zelfs gezellig kan zijn. Desondanks weet ze dat veel mensen in haar spreekkamer moeite hebben om iets te vragen. Daarom worden in Kunnen eierstokken echt rammelen? de 99 meest alledaagse én minder alledaagse kwesties openhartig en zonder omwegen besproken. Met de nodige humor en oog voor de mens achter de patiënt geeft dit boek de lezer een verrassend leerzaam inkijkje.
'Wie dit boek leest, gaat voortaan met een big smile naar de gynaecoloog.' - Manon Kerkhof, urogynaecoloog en auteur van Leuke meisjes worden ook vijftig
'Een vakvrouw, zowel aan haar schrijftafel als in het ziekenhuis!´ - Katinka Polderman, cabaretier en schrijver
'Wat had ik dit allemaal graag veel eerder geweten!' - Een 86-jarige patiënte

Is Kunnen eierstokken echt rammelen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kunnen eierstokken echt rammelen?