Even ontspannen, mevrouw…

Wie met lichamelijke klachten naar een arts of specialist gaat, weet hoe ongemakkelijk dat soms kan zijn. Dat ongemak, zo constateert gynaecoloog Mieke Kerkhof, leidt niet zelden tot hilarische vragen en ontroerende situaties. Mieke verzamelde honderden oneliners, wijsheden en anekdotes die soms onthutsend, soms relativerend en altijd hartverwarmend zijn. Een opmerkelijk en vrolijk boek voor iedereen die medische zorg verleent of die wel eens nodig heeft.
10.000 exemplaren verkocht, nu eenmalige gebonden editie!
'Ik wist niet dat een gynaecoloog zo'n lol in ons, patiënten, had. Na het lezen van dit boek hebt u geen hormoonpillen meer nodig!'
Brigitte Kaandorp
'De onderwerpen spreken zeer tot de verbeelding, humoristisch, maar nooit smakeloos. Ik heb me tranen gelachen!'
Nederlands Dagblad
'Lachen van kaft tot kaft.'
Brabants Dagblad

'Dankzij Kerkhof weten we nu dat er zoiets als gynaecologenhumor bestaat.'
Arjen Ribbens, NRC Handelsblad

Is Even ontspannen, mevrouw… het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Even ontspannen, mevrouw…