Efter

Efter

Gelezen 265 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 106 Favoriet 8 Recensies 22
Literatuur & Romans Artikelen 10 Lijsten 4 Spots 3   Topics 0

Efter speelt in een nabije toekomst waarin artsen en wetenschappers verliefdheid als psychische aandoening zijn gaan beschouwen. De medische industrie springt gretig op de nieuwe diagnose in. Er openen klinieken tegen liefdesverslaving, en farmaceut Fizzler wil als eerste een geneesmiddel tegen verliefdheid op de markt brengen: Efter.

In Efter volgen we negen personages die ieder op hun eigen manier met de introductie van het medicijn te maken krijgen. De pr-man die Efter in de markt moet zetten, een pubermeisje dat voor het eerst verliefd wordt, een journaliste die onraad ruikt. Wat zij niet weten, is dat hun individuele keuzes en beslissingen een noodlottige reeks gebeurtenissen in gang zetten.

Atlas Contact
19 september 2014
02 oktober 2014

Goede schrijfster, slechte sciencefiction

door: Sarah de Waard 1 reactie 1 like

Verliefdheid – vooral onbeantwoorde verliefdheid – is een vorm van verslaving. Althans, in de nabije toekomst geloven Nederlandse psychologen dat. De farmaceutische industrie heeft een nieuw, experimenteel medicijn (efter) ontwikkeld dat, in combinatie met therapie, die obsessieve verliefde...

Reacties op: Efter