Ellendige avonturen 8 Het horror hospitaal

Beste lezer,

Voordat je dit boek op de grond smijt en heel hard wegrent, moet je even weten waarom. Dit boek beschrijft tot in de gruwelijkste details wat de Baudelairewezen in het Heimlich Hospitaal hebben meegemaakt, en is daarom een van de akeligste boeken ooit geschreven. Zo krijgen de wezen te maken met een argwanende kruidenier, onnodige chirurgische ingrepen, een intercom, narcose, hartvormige ballonnen en schokkend nieuws over een brand.
Ik heb gezworen hun belevenissen op te schrijven, en weet dus als geen ander dat dit boek thuishoort op de grond, waar je het ongetwijfeld net van hebt opgeraapt.

Met alle respect,
Lemony Snicket

Is Ellendige avonturen 8 Het horror hospitaal het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ellendige avonturen 8 Het horror hospitaal