Meer ellendige avonturen

Beste lezer,

Als je op zoek bent naar iets geinigs, kun je dit boek maar beter meteen terugzetten op de plank. Geen enkel boek over de Baudelairewezen is geinig, en dit boek al helemaal niet. De driedubbele ellende die ze in deze drie verhalen te verduren krijgen, heeft onder andere te maken met enge machines, hypnose, een krankzinnige gymleraar, idiote examens, krabbetjes en schimmels, modegrillen, petereseliespa, een pikdonkere liftschacht, een man die ze gehoopt hadden nooit meer te zien, en erger.
Ik heb gezworen om de lotgevallen van de drie weeskinderen op te schrijven, maar ik neem niet aan dat jij ook gezworen hebt om ze te lezen. Dus als je liever niet nachtenlang wakker ligt van alle vreselijke dingen die de Baudelaires overkomen, kies dan vooral een ander boek.

Met alle respect,
Lemony Snicket

Is Meer ellendige avonturen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meer ellendige avonturen