Young adult   Topics 0

Samenvatting

Kleine oorzaken hebben grote gevolgen.

De 50er Frank Stalman raakt bij toeval betrokken bij een internationale misdaad organisatie.
Het avontuur begint wanneer hij samen met zijn zoon achter de diefstal van een portefeuille aangaat. Naarmate hij dieper in de zaak duikt stuit hij op een organisatie die van plan is om gewapende overvallen te plegen. De aanschaf van wapens daarvoor wordt gefinancierd door de internationale handel in drugs. Steeds meer krijgt hij de indruk dat dit niet het einddoel is. Uiteindelijk ontdekt hij dat men door verspreiding van een virus landen uit het evenwicht wil brengen.
Hij geeft deze mening bij de autoriteiten in diverse landen, maar dit stuit eerst op ongeloof en desinteresse.
Naar mate de ontwikkelingen voortgaan neemt de spanning over een goede afloop toe.
Pas als Frank bewijzen kan leveren komt de zaak in een stroomversnelling. Gecombineerde acties in diverse landen brengen de zaak tot een oplossing.

Young Adult
Fictie 15+