Empower jezelf met Venuskracht

Empower jezelf met Venuskracht

Wie hoog wil reiken, moet laag gaan! Kunstenaars, zangers, dansers… velen van hen kennen deze waarheid: om te kunnen presteren, moeten ze naar binnen gaan, voelen en zich verbinden met de aarde. En dat is wat we in dit
boek gaan doen: de weg afleggen van hoofd naar hart en buik. Want daar beneden, diep in het lichaam, liggen schatten verborgen die opgegraven willen worden. De weg naar beneden opent een inwendige krachtbron
waarmee je in het leven staat ‘als een huis’.

In dit boek nemen wij de dertien houdingen aan van venusvrouwen, onze oermoeders, wier beeltenissen over de hele wereld worden gevonden. De houdingen van deze oeroude venuskunst – de kunst van natuurvolken – tonen meest vrouwen, maar ook mannen met hun voeten stevig op de aarde en hun kruin open naar de kosmos.

De ervaring leert dat het aannemen van de dertien venushoudingen empowert en krachtig maakt. Bij elk van deze basishoudingen hoort een geheim. De houding toont de fysieke buitenkant; het geheim de onzichtbare binnenkant. Door te bewegen volgens deze oerbeelden, activeer je een
verdiept en geïntegreerd lichaamsbewustzijn. De bewegingen zijn een empowerment voor het vrouwelijke én mannelijke in iedereen!

Adem en leef. Open de weg naar een leven in balans. Ontwikkel jezelf tot een mens met binnen en buiten, beneden en boven, links en rechts en achter en voor in balans. En ervaar de venuskracht van onze oermoeders met hun warme grote hart!
Religie & Spiritualiteit
Pansophia Press