En ik dan? 2

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 0
Junior   Topics 0

Na hun bewogen reis naar Californië heeft Emma’s vader zijn grote droom waargemaakt. Hij heeft een boek geschreven over hun Amerikaanse avontuur. Nu hij uitgenodigd wordt op een schrijverscongres op Tenerife vraagt hij zijn dochter om weer met hem mee te gaan. Een buitenkansje voor Emma om opnieuw een fantastische reis te mogen maken. Maar als ze gedacht had dat haar vader zich wat minder neurotisch, zeg maar een klein beetje normaler zou gedragen, dan slaat ze de bal toch echt mis. Wie van de twee is nu eigenlijk de puber? Gelukkig zorgt het zonnige eiland voor voldoende afleiding. Kun je een leeftijdsverschil van pakweg dertig jaar zomaar overbruggen? Hoe slaag je er als vijftienjarige in om niet constant beschaamd te zijn voor de dingen die je vader doet en zegt? Hoe ga je om met een vader die soms meer op een puber lijkt dan jij zelf? Vragen genoeg voor opnieuw een doldwaas, hilarisch avontuur.

Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar