Epische erotiek

Mijn grootste verlangen en mijn grootste angst gingen altijd hand in hand. Ik was de jasjes van de wereld beu en ontgroeid. Ik wilde naakt voor de Goden staan in mijn meest pure ongenaakbare vormen, naar de kern van zoete zin en genadeloos genot. Ik wilde de volledige blootheid van de liefde en de lust ervaren tot op het bot. Ik was doodziek maar ik was weer terug in de hemel. Ik was smoorverliefd en ik had de beste seks van mijn leven. En ik vroeg mij af of er überhaupt ooit een vrouw had geleefd die zoveel extase, en ja ook zoveel ellende, in haar leven had gekend als ik.

‘De Bijbel van Beminnen. Een wijs, heerlijk, speels, grotesk, verdrietig, koppig, meeslepend, hartstochtelijk, pijnlijk, zacht en hard boek. De lust en liefde zullen zegevieren met Pippa’s woorden als open vizier.’ ~ Christine Pannebakker

Recensies (1)

Is Epische erotiek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Epische erotiek