Erger wordt het niet, toch?

Het begon jaren geleden. En nee, het is geen sprookje, eerder een drama of een soap. De oorsprong ligt inderdaad al jaren achter ons. We zaten samen op de middelbare school. In een middelgroot dorp in het oosten van het land. We deelden dik en dun. Nou ja, vooral dik eigenlijk. Pauzes, tussenuren, spijbeluren. In de gangen, de aula en buiten struinend door het park of op en rond het bankje. Liefdes, verdriet, gedoe met ouders, stress voor toetsen, rapporten. We deelden chocola, spritsen, roze koeken en ander zoets. We deelden dik. We dachten onvoorwaardelijk. Dat bleek een leugen. Daar kwamen we echter pas later achter. Naarmate we het leven én de voorwaarden beter gingen begrijpen.
We ontmoeten elkaar alweer jaren op de zondagochtend voor de wandeling. Een vast punt in de week. Een vast punt in ons leven. Een vast punt van Els, Gerda, Hanneke, Joke, Madelon, Ria en natuurlijk Sarah.
Totdat alles verandert.....
Lees mee met de WhatsApp-groep van deze dames.

Is Erger wordt het niet, toch? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Erger wordt het niet, toch?