Even tussen ons

De expertise en inzichten die seksuologe Eveline Stallaart in media zoals De Telegraaf, Married at First Sight en RTL Boulevard deelt, doet ze op in haar eigen praktijk. Wat ze daar het meest tegenkomt? Cliënten in een langdurige relatie die elkaar in het prille begin nog de kleren van het lijf scheurden, voelen na verloop van tijd die behoefte niet meer. Sleur, verantwoordelijkheden en alle eisen en afleidingen van de moderne wereld zorgen er vaak voor dat het seksleven op een laag pitje komt te staan. Als de connectie die je samen hebt daardoor verslechtert, is dat zonde en bovendien vaak onnodig. Met dit boek geeft Stallaart op een geruststellende toon (seks)levensveranderende inzichten en antwoord op de vraag hoe je die spanning en seksuele energie kunt herontdekken. Vol (geanonimiseerde) voorbeelden uit de praktijk geeft dit boek tevens een interessant inkijkje in de behandelkamer.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Even tussen ons het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Even tussen ons