Ex

VN:

Ex

Gelezen 52 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 6
Thrillers & Spanning   Topics 0

'U hoeft alleen maar te zeggen of dit hem is,' zei deman in dewitte jas, en hij tilde het laken op dat over de bult heen lag.
Ik keek naar de metalen werkbank.
'Neem er de tijd voor,' zei deman,maar dat deed ik al. Ik onderdrukte mijn tranen en keek lang en goed. Ik bewoog mijn hoofd van links naar rechts, naar voren en naar achteren, en zei: 'Ja, dat is Ahmed.'

Als Catriona Marsden tijdens de identificatie van haar vermoorde ex-vriend in het mortuarium de slappe lach krijgt, wordt ze ingerekend en belandt ze in de gevangenis.Hij blijkt niet de enige ex van Catriona te zijn die vermoord is. Haar fascinerende levensloop blijft niet onopgemerkt en er wordt zelfs een biografie over Catriona geschreven. Als ze het manuscript te lezen krijgt beseft ze dat haar woorden zijn verdraaid en dat ze zelf de zaak tot op de bodem zal moeten uitzoeken wil ze ooit nog vrijkomen.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Bloody Women
Inge de Heer
Anthos
13 januari 2011
11 mei 2011

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Een goede middenklasser in het thrillerlandschap

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

goed geschreven met een aardige plot. ,Ex is het vierde boek van Helen FitzGerald dat in Nederlandse vertaling verscheen. Wat opvalt wanneer je de recensies van haar voorgaande boeken leest, is dat ze bijna allemaal geclassificeerd worden als pure vrouwenthrillers. Ex bedient wat dat betreft een...

Reacties op: Ex