Famiie liegt nooit

Famiie liegt nooit

Rank 4966 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Intrige, bedrog en lang verborgen familiegeheimen

Jonah, Milly en Aubrey Story zijn neef en nichten, maar ze kennen elkaar amper en ze hebben zelfs hun oma nog nooit ontmoet. Deze rijke vrouw leeft een teruggetrokken bestaan en onterfde hun ouders voordat ze werden geboren. Dus wanneer ze alle drie een brief ontvangen waarin ze worden uitgenodigd om in de zomer op haar resort op een klein eiland te komen werken, zijn ze verrast… en nieuwsgierig.

Hun ouders zijn het over één ding eens: niet gaan is geen optie. Dit zou de kans kunnen zijn om weer bij hun grootmoeder in de gunst te komen. Maar wanneer ze op het eiland aankomen, wordt meteen duidelijk dat zij andere plannen met hen heeft. En langzaam maar zeker begint het drietal te beseffen hoe mysterieus – en duister – het verleden van hun familie is.

De hele Story-familie heeft geheimen. Wat hen jaren geleden uit elkaar heeft gedreven is nog niet voorbij – en deze zomer zullen Jonah, Milly en Aubrey de gruwelijke waarheid ontdekken.

Lees ook de andere boeken van Karen McManus!
Een van ons liegt
Twee kunnen een geheim bewaren
Eerlijk duurt het langst

Thriller