Familiegeluk

Familiegeluk

Rank 508 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 59 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Samen met haar jeugdliefde Mark leidt Lisette een rustig bestaan in Den Haag. Hier komt echter een abrupt einde aan als haar moeder overlijdt. Ze bleek al vijftig jaar een geheim met zich mee te dragen. Wat is er toen precies gebeurd? Met als enige houvast een oud adresboek van haar moeder gaat Lisette op zoek naar de waarheid. Daarmee zet ze bestaande familieverhoudingen op scherp en wordt al snel duidelijk dat niets is wat het lijkt.

Familiegeluk is een feelgood thriller over verlies, familiebanden en de allesbepalende behoefte aan erkenning. Het is het debuut van communicatiespecialist en blogger Barbara Sevenstern (1969). Samen met haar echtgenoot en drie kinderen woont zij in Den Haag. Lees meer op Barbaraschrijft.nl

‘Een psychologisch sterk verhaal waarbij de lezer meegezogen wordt in de familieperikelen van de familie Sandvliet. Sevenstern heeft je vanaf het begin in haar greep. Familiegeluk, toen was geluk nog heel gewoon…. Of toch niet?’ - Mustreads.nl

De Crime Compagnie
13 december 2019

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in december?
01 december 2019 41 reacties
  Meer artikelen van lezers