Fantasy - Gentasia Awards

De Gentasia Award bundels zijn het resultaat van een grote wedstrijd voor verbeeldingsliteratuur die in 2014 door uitgeverij Annibo werd georganiseerd voor Vlaamse en Nederlandse auteurs. Uit meer dan 260 inzendingen werden de beste verhalen geselecteerd, die we in zes bundels aan de lezers voorstellen. Verscheidene auteurs hebben al ruimschoots hun sporen verdiend, voor enkele is het hun eerste publicatie. Maar allen weten ze op een talentvolle manier de lezer te verrassen en te boeien. Een aantal auteurs bewandelen min of meer de ‘traditionele’ paden van de fantasy literatuur of parodiëren bekende vertellingen, anderen kleuren buiten de lijntjes en lokken ons mee naar nieuwe werelden en avonturen in een andere soort ‘realiteit’.

Is Fantasy - Gentasia Awards het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Fantasy - Gentasia Awards