Fantoomzoon

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 1 Recensies 6

Hoe los je een moord op als de dader geen motief lijkt te hebben?

Op het plaatselijke kerkhof in Maastricht wordt een gewurgde puber aangetroffen. De CEO van een internationaal opererend bedrijf overlijdt tijdens een pikant  seksavontuurtje en de flamboyante ontwerper en creatief directeur van modehuis  MonPote  wordt geëlektrocuteerd tijdens een interview met een journalist.

De Amsterdamse rechercheur  Irisa  Romijn krijgt de leiding over het onderzoek, maar ziet geen enkel verband tussen de moorden. Ondertussen wordt ze afgeleid door problemen met een starre officier van justitie en onrustige demonen uit haar eigen recente verleden.

De klokt tikt genadeloos door terwijl de druk op  Irisa  en haar team om deze zaken op te lossen steeds verder toeneemt, want het volgende slachtoffer kan elk moment vallen…

Na de met lovende kritieken ontvangen thriller  'Mijn Kartonnen Broer'  komt Ronald van den Broek met een nieuwe pageturner die nog spannender en angstaanjagender is.

Literaire thriller
Palmslag