Finale 7

Finale 7

Rank 5989 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Na Cel 7 en Dag 7 is er nu Finale 7, het ultraspannende slotdeel van Kerry Drewery’s trilogie over fake news en de beïnvloeding van de massa via (online) media. Deze serie is actueler dan ooit!

Martha en Isaac zijn ontsnapt, maar nu zijn ze op de vlucht voor de overheid. Ondanks de beloningen die zijn uitgeloofd om Martha uit te leveren aan de politie, is ze voorlopig veilig in de Rises, het deel van de stad waar de armen en machtelozen wonen. Maar dan geeft de premier opdracht om een muur te laten bouwen. Is die bedoeld om de mensen binnen de muren veilig te houden, of ze juist gevangen te zetten? Martha zet alles op alles om om uit handen van de politie te blijven én de plannen van de premier te verijdelen. Een opwindend verhaal over verraad dat reikt tot in de top van de overheid…

Het eerste deel, Cel 7, is bekroond met de Kinder- en Jeugdjuryprijs in Vlaanderen, in de categorie 14-16 jaar.

‘Cel 7 is een heerlijke, spannende young adult en doet denken aan de Hunger Games: verslavend tot en met.’
Vrouwenthrillers.nl
Kind & Jeugd , Young Adult