Dag 7

Gelezen 56 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 58 Favoriet 2 Recensies 2
Young adult Artikelen 1 Spots 5   Topics 0

Dag 7 van Kerry Drewery is het megaspannende vervolg op Cel 7, een serie die zich afspeelt in een wereld waarin het publiek beslist over leven en dood via een reality-tv-show. Martha Honeydew is vrijgelaten uit de angstaanjagende cel 7. Maar echt vrij is ze niet: de corrupte overheid houdt elke beweging van haar nauwlettend in de gaten. En nu is haar enige, vertrouwde vriend Isaac gevangengenomen. Maar haar kansen om hem te redden zijn bijzonder klein nu ze geen stap kan zetten zonder gevolgd te worden. Dan komt de dag van zijn veroordeling dichterbij. Zullen zij en Isaac ooit met elkaar herenigd worden en in een betere wereld leven?

‘Ik durf met zekerheid te zeggen dat Cel 7 een van de beste boeken is die ik dit jaar gelezen heb en ik absoluut niet kan wachten om het vervolg te lezen want ik móét gewoon weten hoe het verdergaat.’ Serendipitybooks.nl

‘Cel 7 is een heerlijke, spannende young adult en doet denken aan de Hunger Games: verslavend tot en met.’ Vrouwenthrillers.nl

‘Cel 7 is echt een aanrader. (...) Ik las het binnen no-time uit omdat je gewoon moet weten wat er met Martha gaat gebeuren! En dan een megacliffhanger!’ Kwanteinwonderland.com

Tweede deel van een explosieve, eigentijdse serie waarin beïnvloeding van de massa via (online) media actueler is dan ooit. Een unieke reality-tv-thriller!

Young Adult , Kind & Jeugd

Marloes Auteur

Opnieuw 7 dagen verbittering, angst, pijn en verdriet

door: Marloes

Let op: deze recensie kan spoilers bevatten voor het eerste deel, Cel 7

Na Cel 7 dendert Kerry Drewery door. Met Dag 7 ontwikkelt zich een nieuw hoofdstuk in het leven van Martha en Isaac. Opnieuw moet de lezer zeven dagen door. En ook nu weer blijkt het concept te werken. Bovendien doet Dag 7 ...

Reacties op: Dag 7