Flirten met de buurman

Eliahn

Zwanger thuiskomen van een cruise. Dat is niet iets waar een ouder op zit te wachten, dus liet ik alles achter me en verhuisde naar Parijs voor een nieuwe start. Zes jaar later ben ik klaar om terug naar huis te keren.

Ik was een alleenstaande moeder en het enige wat ik wist over de vader van mijn zoon was zijn naam: Luca. Meer hoefde ik niet te weten.

Het universum had andere ideeën, want op onze tweede dag thuis, daagde hij terug op in mijn leven.

Luca

Ik wilde mijn zondag niet doorbrengen op het welkomstfeestje voor de dochter van mijn baas. Maar ik word van mijn sokken geblazen als ik bij binnenkomst oog in oog komt te staan met het meisje waar ik zes jaar geleden mee flirtte. Tijdens de cruise.

Als ik kijk naar de jongen die naast haar staat, kijk ik in een paar ogen identiek aan de mijne. Hij is mijn zoon.

Als blijkt dat we ook nog naast elkaar wonen, proberen we samen voor hem te zorgen. Dat zou makkelijk moeten zijn, als de aantrekkingskracht die ons ooit samenbracht er niet nog steeds was.

Zes jaar lang achtervolgde ze me in mijn dromen.

Ik liet haar een keer gaan, maar nu wil ik haar de mijne maken.

Deze keer, voor altijd.

Recensies (6)

Meer recensies

Is Flirten met de buurman het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Flirten met de buurman