Focus

Jurgen Wolff

We weten allemaal hoe belangrijk het is om gefocust te zijn - maar we weten ook hoe moeilijk het is om de juiste prioriteiten te stellen. eer dan ooit worden we in ons werk en daarbuiten afgeleid van de zaken die er echt toe doen; we worden elke dag vanaf het moment dat we opstaan overspoeld met informatie. We presteren vaak onder de maat omdat het zo moeilijk is om geconcentreerd te blijven. Met 'Focus- de kracht van doelgericht denken' kunt u daar verandering in brengen. U ontdekt hoe u met behulp van revolutionaire technieken voor tijdmanagement uw denkkracht vergroot en hoe u zich beperkt tot wat echt van belang is: uw doelen en uw resultaten . Leer van de lessen in dit boek en laat uzelf en uw omgeving versteld staan.

Is Focus het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Focus