Freaks

Gelezen 152 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 141 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning Top25's 1   Topics 0

Speciaal ter ere van het verschijnen van Het stille meisje schreef Tess het korte verhaal Freaks!

Rechercheur Jane Rizzoli en patholoog-anatoom Maura Isles zijn vaker met afschuwelijke misdaden geconfronteerd, maar de dood van Kimberly mag onmenselijk worden genoemd. Wanneer het lijk van het broodmagere zeventienjarige meisje naast een lege doodkist in een verlaten kerk wordt gevonden, lijken blauwe plekken erop te wijzen dat ze is vermoord. Haar vriend Lucas, net zo'n uitgemergelde bleke tiener als Kimberly, wordt gearresteerd als hij op de vlucht slaat. Hij beweert dat hij onschuldig is en dat hij een onbedwingbare bloeddorst heeft. Maar de wanhopige vader van het slachtoffer gelooft niet in vampiers, alleen in wraak...

Thrillers & Spanning , Korte verhalen

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het e-book € 0,99

Lezersrecensies (5)

Spannend en verrassend

door: Sabrina 1 like
Ondanks dat dit verhaal maar een paar bladzijdes omvat, is Gerritsen er in geslaagd om er veel cliff-hangers en spannende momenten in te verwerken. Het verhaal is origineel en kent een verrassend einde. De personages Rizzoli en Isles spelen ook hier weer een hoofdrol, waardoor een lange introductie...
ebook

Freaks

door: Jacqueline59 1 like
Een kort verhaal maar zeker niet minder spannend,leuk voor even tussendoor

Kort maar krachtig

door: Nele Van Lysebeth 1 like
Kort verhaal over de vaste personages uit de boeken van Tess Gerritsen: Rizzoli en Isles. Het is een origineel kortverhaal dat je zo uit hebt.

Recensie Freaks

door: Linda 1 like
Er leuk verhaal om op je e-reader te lezen. Kort maar zeker spannend zoals we van Tess gewend zijn

Recensie Freaks

door: Joyce Remmerswaal 1 like
Een leuk kort verhaal over Rizzoli & Ilses. Heerlijk om even tussendoor te lezen!