Freakshow - Een bloedstollend verhaal over vriendschap en verlangen, en de moed die nodig is om ondanks alles toch jezelf te zijn

Young adult   Topics 0
Wanneer een plaatselijke kruimeldief het ouderlijk huis van de zestienjarige Marc voor de zoveelste keer weer eens kort en klein heeft geslagen, besluit deze dat het zo niet langer kan. Op de dag dat uitgerekend een van de allerzwaarste sneeuwstormen sinds jaren over Nederland heen raast, stapt hij samen met zijn vrienden – een groep buitenbeentjes die het net als hij thuis ook niet altijd even makkelijk hebben – op de trein, in de hoop op die manier alle problemen achter zich te kunnen laten. Vanaf dat moment lijkt echter alles mis te gaan wat er ook maar mis kan gaan. De trein komt hopeloos vast te zitten in de sneeuw, en wanneer Marc en zijn vrienden tegen het vallen van de avond op zoek gaan naar een veilig onderkomen, blijken ze ook nog eens regelrecht in de armen te lopen van een levensgevaarlijke, ontsnapte seriemoordenaar…
Young Adult
Boekscout VOF